slideshow 1

HALLGATÓI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT

A Hallgatói Szolgáltató Központ működésének célja és feladata a hatályos jogszabályokban, az Egyetem szabályzataiban, valamint az Egyetem Intézményfejlesztési Tervében foglalt és vállalt feladatok adminisztrációs oktatásszervezési oldalról történő támogatása, megvalósításának elősegítése, az Egyetemen belüli törvényesség biztosítása.

A tanulmányi szolgáltatáson és tanácsadáson kívül a Központ feladatai között kiemelt fontosságú a fogyatékossággal élő személyek integrációjának elősegítése, az egyenlő bánásmód elvének betartása és az esélyegyenlőség gyakorlati megvalósítása.

A szakmai irányítási feladatokat az oktatási rektorhelyettes látja el.

A Központon belül a szolgáltatások típusának megfelelően az alábbi csoportok kerültek kialakításra:

- Esélyegyenlőségi Csoport,
- Tanulmányi és Felvételi Csoport.

Központvezető: Nagyné Erdős Judit

Telefonszám: 42/599-431

 e-mail: erdos.judit(kukac)nye.hu

 

A Hallgatói Szolgáltató Központ minőségirányítási tevékenysége az alábbi területeket öleli fel:

1) Minőségfejlesztési terv összeállítása minden tanév elején, illetve az előző tanévre szóló minőségfejlesztési terv teljesülésének értékelése
 

A Hallgatói Szolgáltató Központ 2020/21. tanévre szóló minőségfejlesztési terve itt megtekinthető: HSZK_MFT_2020/21

A korábbi évek fejlesztési tervei itt találhatók:
HSZK_MFT_2019/20
HSZK_MFT_2018/19.
HSZK_MFT_2017/18
HSZK_MFT_2016/17
HSZK_MFT_2015/16
HSZK_MFT_2014/15
HSZK_MFT_2013/14
HSZK_MFT_2012/13

A Hallgatói Szolgáltató Központ 2019/20. tanévre szóló minőségfejlesztési tervének teljesüléséről szóló beszámoló itt elérhető: HSZK_MFT_2019_20_besz

A korábbi évek beszámolói itt találhatók:
HSZK_MFT_2018_19_besz
HSZK_MFT_2017_18_besz
HSZK_MFT_2016_17_besz
HSZK_MFT_2015_16_besz
HSZK_MFT_2014_15_besz
HSZK_MFT_2013_14_besz
HSZK_MFT_2012_13_besz

 

2) Hallgatói elégedettségmérés és a mérési eredmények visszacsatolása

A Hallgatói Szolgáltató Központ Tanulmányi és Felvételi Csoportjának működésére vonatkozó legfrissebb hallgatói elégedettségmérési adatok itt elérhetők: TFCS_HEM_2014_2015_2016_2017_2018
Az eredmények képzési szakonkénti bontásban a Nyíregyházi Egyetem intézeteinek aloldalán közzétett mérési eredmények között találhatók.
A 2014 előtti mérési eredmények összesítése itt tekinthető meg: TFCS_HEM_2009_2013

 

3) Dolgozói teljesítményértékelés

A Hallgatói Szolgáltató Központ dolgozóinak teljesítményét minden évben a hallgatói elégedettségmérések lezártával értékeli a központvezető. A vezető az értékelés során figyelembe veszi a hallgatói elégedettségmérés eredményeit is. Az értékelés személyesen, négyszemközt történik.

A teljesítményértékelés határideje e tanévben: 2018. március 12.

 

 


 

2016, Nyiregyhaza