Játékfejlesztés a Nyíregyházi Főiskolán

Nyíregyházi Főiskola játékfejlesztő csapata művészeket és fejlesztőket keres a főiskolán az alábbi területekre:

Concept and GameArt, 3D Artist, Level Designer, Technical Artist, GamePlay Programmer

Részletek>>>>>>>>

 

Concept and GameArt: 2D grafikus, fogalmi tervező, aki a tényleges fejlesztés előtt megrajzolja, milyen kinézete lesz a szereplőknek, a világnak, milyen színek dominálnak. Lehet olyan, aki a textúrákon dolgozik, vagy a játék világának festményeit alkotja meg. Lehet még olyan, aki ikonokat, gombokat és menüket alkot.

3D Artist: Modellező, aki megalkotja a játék világában megjelenő objektumokat. Ezek az objektumok lehetnek épületek, karakterek, fegyverek, járművek, kellékek, és a felhasználói felület elemei. A 3D művészek specialistája az animátor, aki mozgásba hozza a karaktereket, és rögzíti a mozgásfázisokat.

Level Designer: Pályatervező vagy környezeti tervező, aki gondoskodik a játék működőképességéről és belső összhangjáról. Ő építi a játék környezetét, szintjeit, és küldetéseit.

Technical Artist: Technikai művész az, aki a 3D-t inkább technikai oldalról közelíti meg (Object optimalization, Collusions, Volumes, Physics). Közel áll hozzá a programozás, kódolás is.

GamePlay Programmer: Programozó, aki a kódok formájában valósítja meg a játék mechanikáját, logikáját, és mesterséges intelligenciáját.

Előny: Tapasztalat a választott területen; UDK (Unreal Engine) ismerete.

Elérhetőség:
Email: kobli.robert(kukac)nyfbox.hu
Személyesen: ISZK (téglaépület)
Workshop: December 9. Kodály terem

Csatlakozz a csapathoz!

(Csak a Nyíregyházi Főiskola hallgatói és munkatársai jelentkezzenek!)

shadow